Каталог АКЦИЈА - ВЕЧИТИ ЧУДЕСНИ КОРЕНОВИ

Каталог АКЦИЈА - ВЕЧИТИ ЧУДЕСНИ КОРЕНОВИ
Полеђина романа ДОКТОР СМРТ I - II (Дневник за Сенковића. Месечева свадба. ТУГА ГОЛЕМА. ДОКТОР СМРТ)

ФИНО ТКАЊЕ

ФИНО ТКАЊЕ
ФИНО ТКАЊЕ ЗАВЕТИНА

понедељак, 10. април 2017.

Бујошевић каже да не види сврху издвајања новца за телевизију која се свесно не бави актуелним вестима због тога што жели да се додвори владајућој гарнитури



БЕОГРАД, 6. април 2017, (Њуз) – Генерални директор РТС-а Драган Бујошевић изјавио је да више не жели да плаћа ТВ претплату због тога што Јавни сервис не извештава о уличним протестима који су почели пре три дана.

Бујошевић каже да не види сврху издвајања новца за телевизију која се свесно не бави актуелним вестима због тога што жели да се додвори владајућој гарнитури.

– Сваког месеца плаћам да бих гледао репризе Срећних људи и Бољег живота? Плаћам претплату, а уторком идем у кафић који има Арену да бих гледао Лигу шампиона? Где иду наше паре? За шта се троше? Стално се прича о “нашем праву да знамо све” а о томе да су у току улични протести широм Србије нико ко се информише само на РТС-у не може да сазна ништа – рекао је Бујошевић за Њуз.

АДВЕРТИСЕМЕНТ

– Ја сам за протесте случајно сазнао. У понедељак сам гледао сам Дневник у пола 8, нико није рекао ни једну једину реч о томе да је неколико десетина хиљада младих протестовало на улицама главног града. Сутрадан ме један познаник пита да ли сам видео шта се дешава, ја појма немам о чему прича. У уторак опет погледам Дневник, поново се не помињу протести, помислим сигурно се мој друг збунио. У среду читам вести на једном сајту и видим пишу о трећем дану протеста. Упалим ТВ, чекам вести на РТС-у, опет нема ништа. Погледам кроз прозор, улице пуне људи – испричао је Бујошевић.

– Сачекам Дневник 2 у среду и опет ништа о протестима. Тада сам стварно побеснео и решио сам да Јавни сервис више неће добити од мене ни динар! Докле ће више да пуштају вести које погодују само режиму? Зар РТС не треба да буде сервис свих грађана, а не само људи на власти – запитао се генерални директор Јавног сервиса.

Бујошевић је додао да ће се у четвртак придружити протестима и да ће заједно са студентима бити на улици све док се због режимског извештавања не смене глодур и уредник информативмог програма РТС.


Соко Соколовић (Њуз.нет)

Нема коментара:

Постави коментар

COMPLETARIUM

УНИВЕРЗАЛНА БИБЛИОТЕКА НОВОГ МЕДИЈА. COMPLETARIUM

На други, трећи поглед. ЦЕО СВЕТ је једна држава. "Сазвежђе З"